Conferencia para todo el personal docente

Se invita a la comunidad docente y al publico en general, a la Conferencia: “Faculty Development in Higher Education” impartida por la Dra. Yvonne Steinert, de la Universidad de McGill (Canadá). El objetivo de la conferencia es proporcionar un panorama general del profesorado de Educación Superior.

Dicha conferencia se llevará a cabo de 11:00 a 12:30 h. el  próximo miércoles 10 de abril del presente, en el auditorio de la Unidad de Estudios de Posgrado de la UNAM, en Ciudad Universitaria.

Abajo, una breve semblanza de la expositora:

Yvonne Steinert

Contact Information
Email address:

Professor, Dept. of Family Medicine

Research Interests: Dr. Yvonne Steinert is a clinical psychologist and Professor of Family Medicine. She is also the Director of the Centre for Medical Education and the Richard and Sylvia Cruess Chair in Medical Education. Her educational interests relate to teaching and learning in medicine, the impact of faculty development on the individual and the organization, and the continuing professional development of faculty members.

Keywords: Faculty development, continuing professional development; teaching and learning in the health professions; curriculum development; and program evaluation.

Dejar un Comentario